Η βέλτιστη ώρα για δημοσιεύσεις στα social media εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της γεωγραφικής τοποθεσίας του κοινού σας που στοχεύετε, τον τύπο του περιεχομένου σας, και του κοινού που επιθυμείτε να φτάσετε.
Ωστόσο, γενικότερα παρακάτω αναφέρονται τα υπέρ κάθε χρονικής περιόδου μέσα στη μέρα:
Πρωί: Πολλοί χρήστες ελέγχουν τα social media αμέσως μετά το ξύπνημά τους, οπότε η δημοσίευση το πρωί μπορεί να είναι αποτελεσματική.
Μεσημέρι: Οι άνθρωποι συχνά ελέγχουν τα social media κατά τη διάρκεια του διαλείμματος τους για φαγητό, οπότε το μεσημέρι είναι μια καλή ώρα για δημοσιεύσεις.
Απόγευμα: Το απόγευμα, όταν οι άνθρωποι έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο μετά την εργασία ή τις σχολικές υποχρεώσεις, μπορεί να είναι μια καλή ώρα για δημοσιεύσεις.
Βράδυ: Το βράδυ, πριν τον ύπνο, είναι μια άλλη πιθανή ώρα καθώς οι άνθρωποι απολαμβάνουν ελεύθερο χρόνο και ελέγχουν τα social media για ψυχαγωγία.
Είναι σημαντικό να πειραματιστείτε με διαφορετικές ώρες και να παρακολουθείτε την ανταπόκριση του κοινού σας για να καταλάβετε ποιες ώρες λειτουργούν καλύτερα για εσάς.
Επίσης σημαντικό είναι σε ποια πλατφόρμα σκοπεύετε να αναρτήσετε; Το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχετε κατά νου, είναι ότι αυτό που λειτουργεί καλά για έναν, μπορεί να μην λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά για κάποιον άλλο.
Για παράδειγμα, οι άνθρωποι φαίνεται να αλληλεπιδρούν πιο θετικά με αναρτήσεις που παρουσιάζουν αρνητικό πλαίσιο το πρωί, ενώ οι ενισχυμένες δημοσιεύσεις λαμβάνουν καλύτερη ανταπόκριση το απόγευμα.
Η Πέμπτη και η Παρασκευή είναι οι καλύτερες μέρες για ανάρτηση στο Facebook, με υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης αναρτήσεων .
Η 13:00 και η 15:00 είναι οι καλύτερες ώρες ανάρτησης στο Facebook, επειδή σας επιτρέπουν να λαμβάνετε περισσότερες κοινοποιήσεις και κλικ .
Με λίγα λόγια, θα πρέπει να προγραμματίζετε τις αναρτήσεις σας στο Facebook όταν οι άνθρωποι κάνουν διαλείμματα από τη δουλειά. Ενώ προς το τέλος της εβδομάδας έχει περισσότερη απήχηση.
Η καλύτερη ώρα ανάρτησης στο Instagram είναι στις 4 π.μ. Οι “πρώιμες αναρτήσεις” είχαν καλύτερη απόδοση λόγω του χαμηλότερου ανταγωνισμού ροών εκείνη την στιγμή.
Η πρώτη μέρα για ανάρτηση στο Instagram είναι η Πέμπτη . Συνιστάται να επιλέξετε μια συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας και να τηρείτε με συνέπεια αυτό το πρόγραμμα.
Πολλές άλλες μελέτες δείχνουν επίσης ότι το περιεχόμενο του Instagram τείνει να αποδίδει καλύτερα το πρώτο μισό της ημέρας .
X – (Twitter)
Το X είναι διαφορετικό και μοναδικό καθώς κυρίως “λειτουργεί” σε πραγματικό χρόνο. Οι χρήστες μπαίνουν και διαβάζουν το “τώρα” αυτό που συμβαίνει άμεσα. Υπάρχει περίπτωση το post σας να θεωρηθεί και ξεπερασμένο αν δεν αναρτηθεί εγκαίρως.
Οι ώρες που είναι πιο κατάλληλες για δημισίευση, είναι από τις 9 το πρωί έως το μεσημέρι. Ενώ η Τρίτη , η Τετάρτη και η Πέμπτη είναι ημέρες αιχμής.
YouTube
Στο YouTube, είναι καλύτερα να αποφεύγετε τις δημοσιεύσεις όταν οι συνδρομητές σας είναι στη δουλειά ή έξω για βόλτα. Επίσης, η μεταφόρτωση βίντεο σε αυτήν την κοινωνική πλατφόρμα τις καθημερινές μπορεί να είναι μια κακή πρακτική.
Η καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο YouTube είναι μεταξύ 2 μ.μ. και 4 μ.μ.
Η καλύτερη μέρα της εβδομάδας για ανάρτηση βίντεο είναι η Κυριακή .
Τικ Τοκ
Το TikTok είναι γνωστό για το εξατομικευμένο περιεχόμενό του με βάση αυτό που έχετε παρακολουθήσει στο παρελθόν. Επιπλέον, οι αλγόριθμοί του δείχνουν βίντεο που δεν είναι παλαιότερα από μερικές ημέρες.
Η 7 μ.μ. είναι η βέλτιστη ώρα για δημοσίευση.
Η Πέμπτη είναι η ημέρα αιχμής.
Τα στοιχεία είναι βασισμένα σε έρευνες εταιριών και βρίσκονται στο διαδίκτυο. Για πιο ακριβή στοιχεία μπορείτε να μπείτε από τις εφαρμογές της εκάστοτε πλατφόρμας.