Η Adobe ανακοίνωσε ότι 10 υποψήφιες για Όσκαρ ταινίες εμπιστεύτηκαν τις δημιουργικές εφαρμογές της Adobe για να ζωντανέψουν τις ιστορίες τους – συμπεριλαμβανομένων τριών ντοκιμαντέρ που ήταν υποψήφια για Όσκαρ και εισπρακτικών επιτυχιών από το Όλα Παντού Ταυτόχρονα, τηνBlack Panther: Wakanda Forever καιTop Gun: Maverick.
Οι κινηματογραφιστές χρησιμοποίησαν εφαρμογές Adobe Creative Cloud, συμπεριλαμβανομένων των Premiere Pro, Photoshop, After Effects, Illustrator και Frame.io για να επεξεργαστούν, να δημιουργήσουν και να συνεργαστούν από οπουδήποτε – μαζί με το Adobe Substance 3D για την παραγωγή φωτογραφικών και υπερρεαλιστικών τρισδιάστατων αντικειμένων και εφέ.
«Είμαστε υπερήφανοι που δίνουμε τη δυνατότητα στους υποψήφιους για Όσκαρ σκηνοθέτες να ζωντανέψουν τις μεγαλύτερες ιστορίες του κόσμου με την κορυφαία πλατφόρμα δημιουργικών εφαρμογών και υπηρεσιών στο Adobe Creative Cloud and the Substance 3D συλλογή», δήλωσε ο Ashley Still, ανώτερος αντιπρόεδρος, Creative Cloud. «Η Adobe συνεχίζει να πιέζει τα όρια της καινοτομίας για να ξεκλειδώσει το μέλλον της κινηματογραφικής παραγωγής, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες μας να δημιουργούν σε νέα μέσα και να συνεργάζονται με νέους τρόπους, από οπουδήποτε».
Οι σημερινοί κινηματογραφιστές βρίσκονται σε ένα σημείο καμπής σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, προσπαθώντας να ανταποκριθούν σε μια ακόρεστη ζήτηση για περιεχόμενο σε όλες τις πλατφόρμες, παρέχοντας ταυτόχρονα συναρπαστικό περιεχόμενο με ταχύτερους ρυθμούς από ποτέ. Οι ομάδες δημιουργίας ταινιών χρειάζονται εργαλεία που διευκολύνουν τη δημιουργική συνεργασία, παρέχοντας ταυτόχρονα ποιοτικό περιεχόμενο σε πολλούς ενδιαφερόμενους – συμπεριλαμβανομένων σκηνοθετών, παραγωγών και στελεχών στούντιο. Τα καινοτόμα και αξιόπιστα εργαλεία Creative Cloud και Substance 3D της Adobe εξοπλίζουν τους κινηματογραφιστές με τον δημιουργικό έλεγχο για να ανταποκριθούν σε αυτές τις απαιτήσεις και να δημιουργήσουν ξεχωριστές, αγαπημένες ταινίες.
Ο Εορτασμός των υποψηφιών για Όσκαρ
Οι εξαιρετικοί αφηγητές πίσω από τις πρωτοποριακές ταινίες της φετινής χρονιάς εμπιστεύτηκαν τα δημιουργικά εργαλεία της Adobe για να ενισχύσουν τα έργα τους:
Ο μοντέρ Paul Rogers και η ομάδα του στην Parallax Post βασίστηκαν στα Premiere Pro, After Effects και Frame.io για να ζωντανέψουν την ταινία Everything Everywhere All at Once , κερδίζοντας 11 υποψηφιότητες, συμπεριλαμβανομένων Καλύτερης Μοντάζ και Καλύτερης Ταινίας. «Το Premiere Pro είναι υπέροχο και δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα το κόψω σε κανένα άλλο πρόγραμμα», είπε ο Rogers. «Σε συνδυασμό με το Frame.io, η όλη ροή εργασίας ήταν πολύ διαισθητική. Μπόρεσα να εστιάσω στην ταινία, όχι στα εργαλεία».
Top Gun: Ο σχεδιαστής του Maverick Film UI Jayse Hansen στράφηκε στο After Effects και το Illustrator για να συμπληρώσει τις πρακτικές εσωτερικές λήψεις των διαφόρων αεροσκαφών σχεδιάζοντας και ζωντανεύοντας τις ρεαλιστικές οθόνες του πιλοτηρίου, της ταχύτητας και του κέντρου εντολών που γοήτευσαν το κοινό και κέρδισαν έξι υποψηφιότητες, συμπεριλαμβανομένων των Καλύτερων Οπτικών Εφέ και Καλύτερη Ταινία. «Όλα τα εργαλεία της Adobe παίζουν τόσο καλά μαζί», είπε ο Hansen. “Αυτό επιτρέπει στην ομάδα μας την ταχύτερη ροή εργασιών από τη σχεδίαση, την κινούμενη εικόνα, την επιστροφή στις αλλαγές και στη συνέχεια στα τελικά σύνθετα”.
Το Adobe Creative Cloud και το Frame.io ήταν σημαντικά εργαλεία για την ομάδα μετά την παραγωγή του Fire of Love, της ταινίας Ντοκιμαντέρ του National Geographic που κέρδισε το Βραβείο Μοντάζ Jonathan Oppenheim στο Sundance καθώς και μια υποψηφιότητα για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους. Η καλλιτέχνης του VFX Kara Blake μοιράστηκε ότι «Δίνοντας ζωή σε αυτή τη συγκινητική ιστορία, το Photoshop και το After Effects μας βοήθησαν να δημιουργήσουμε τον οπτικό σχεδιασμό της ταινίας και να ενσωματώσουμε αρχειακό υλικό από πολλές εποχές, ενώ το Frame.io έκανε την απομακρυσμένη συνεργασία εύκολη και αποτελεσματική».
Η κύρια καλλιτέχνης Digital Domain Texture Sarah Cosmi και η ομάδα της χρησιμοποίησαν εργαλεία Substance 3D για τα γραφικά στο Black Panther: Wakanda Forever, το οποίο κέρδισε πέντε υποψηφιότητες, συμπεριλαμβανομένων των Καλύτερων Οπτικών Εφέ και Καλύτερης Ενδυματολογίας. «Για να δημιουργήσει την κορυφαία μάχη του Black Panther: Wakanda Forever, η Digital Domain δημιούργησε δύο πλήρεις διπλούς στρατούς, πολλαπλούς υπερισχύοντες μαχητές και ψηφιακά περιβάλλοντα από την αρχή, και όλα ξεκινούν με τα textures», είπε ο Cosmi. «Η ομάδα μου και εγώ βασιστήκαμε στο Adobe Substance 3D ως μέρος της ολοκληρωμένης ροής εργασίας μας για να δημιουργήσουμε κάθε λεπτομέρεια από το θωρηκτό μέχρι τους ωκεανούς και πολλά άλλα, κάτι που μας βοήθησε να προσφέρουμε μια εκπληκτική εμπειρία για το κοινό σε όλο τον κόσμο».