Το ετήσιο συνέδριο Interactive Marketing Conference (IMC), συγκεντρώνει thought leaders από τους κλάδους της Διαφήμισης, της Επικοινωνίας και της Τεχνολογίας. Διοργανώνεται από τον IABHellas, την Τετάρτη, 1η Δεκεμβρίου (Ώρα διεξαγωγής: 16:00 με 19:00), στο ξενοδοχείο Grand Hyatt, Αθήνας.
Με τίτλο «The Power of Diverse Thinking» το φετινό συνέδριο είναι αφιερωμένο στην ανάγκη, για συνεργασία, ανθεκτικότητα και πρόσβαση σε μεγαλύτερο εύρος ιδεών, με την ποικιλομορφία στη σκέψη να εξελίσσεται σε απαραίτητο χαρακτηριστικό για τις εταιρείες και τους ανθρώπους τους.
Έχοντας ως keynote speakers την Υφυπουργό Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Δόμνα Μιχαηλίδου, τον Σωτήρη Κοντιζά, τη Λενιώ Μυριβήλη και τον Σταύρο Θεοδωράκη, επαγγελματίες που έχουν ξεχωρίσει για την γνωστική διαφορετικότητα στις σπουδές, τις εμπειρίες και το επάγγελμα τους, το IMC 2021 εφαρμόζει στην πράξη τη θεματολογία του. Παράλληλα, σημαντικοί εκπρόσωποι εταιρειών όπως η Stanton Chase, η McCann, η Ogilvy, η Reborrn, η Moonshot, η w2s, το Protagon, η αθηΝΕΑ και η Διανέοσις, συζητούν για τις δικές τους εμπειρίες και βέλτιστες πρακτικές.
Ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Σταύρος Δρακουλαράκος, Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας της Παπαστράτος, δήλωσε σχετικά, «Για το IMC 2021 επιλέξαμε να δοθεί έμφαση σε τρεις έννοιες: συνεργασία, ανθεκτικότητα, ποικιλομορφία σκέψης. Είναι λέξεις κλειδιά στην μετα-πανδημική εποχή για τις επιχειρήσεις και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τόσο σε διοικητικές επιλογές όσο και σε δημιουργικές ιδέες. Είναι ο οδηγός μας προς μια κατεύθυνση βιώσιμης ανάπτυξης».
Για πληροφορίες παρακολούθησης, με φυσική ή ψηφιακή παρουσία, και το πρόγραμμα, δείτε αναλυτικά εδώ: https://www.imc21.gr/