Οι χρήστες του Google Drive εκφράζουν την απογοήτευσή τους, λόγω της εξαφάνισης των αρχείων και των δεδομένων τους από την εφαρμογή.
Ενώ ορισμένα αρχεία λείπουν εντελώς, άλλα έχουν αναφέρει ότι λείπουν δεδομένα από αρχεία που έχουν δημιουργηθεί, και αυτά επανέρχονται σε μια πολύ παλαιότερη κατάσταση. Η Google ανακοίνωσε ότι αυτό το πρόβλημα επηρεάζει έναν “περιορισμένο αριθμό” χρηστών του Drive για επιτραπέζιους υπολογιστές, αν και ορισμένοι χρήστες δεν έχουν αναφέρει ότι χρησιμοποιούν το Drive σε υπολογιστή.
Η αποθήκευση στο cloud δεν είναι απόλυτα αξιόπιστη και πολλοί χρήστες έχουν αναφέρει ατυχείς εμπειρίες με το Google Drive και τα αρχεία τους. Μεγάλο μέρος στα φόρουμ υποστήριξης της Google περιλαμβάνει πολλές αναφορές από χρήστες που εξαφανίστηκαν τα αρχεία τους στο Drive.
Ένας άλλος χρήστης ανέφερε ότι σε ένα αρχείο Φύλλων Google που είναι αποθηκευμένο στο Drive λείπουν πλέον πληροφορίες από τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Ο χρήστης δημιούργησε το φύλλο το 2016 και οι πρόσφατες προβλήματα αποθήκευσης στο cloud παρέχουν δεδομένα μόνο μέχρι το 2019. Το ιστορικό εκδόσεων του αρχείου εμφανίζει εσφαλμένα ότι η τελευταία καταγεγραμμένη ημερομηνία ήταν τον Ιανουάριο του 2019 και ο χρήστης αναφέρει ότι παρατηρεί την “τρέχουσα έκδοση” του αρχείου.
Πολλοί χρήστες αντιμετωπίζουν προβλήματα όπως αυτό, καθώς διαμαρτύρονται για την έλλειψη αποθηκευμένων αρχείων και δεδομένων τους. Ορισμένοι χρήστες έχουν χάσει τα δεδομένα τους εδώ και χρόνια, ενώ άλλοι πρόσφατα.
Όσον αφορά την πρώτη αναφορά, ο χρήστης επικοινώνησε με ένα μέλος της εξυπηρέτησης πελατών της Google στη Νότια Κορέα, το οποίο προσπάθησε να εφαρμόσει ένα πρόγραμμα ανάκτησης, αλλά απέτυχε.
Μια επίσημη απάντηση από έναν διαχειριστή της Google δηλώνει ότι ένα “περιορισμένο υποσύνολο του Drive για χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών” επηρεάζεται από το πρόβλημα. Συνιστάται στους χρήστες να μην αλλάζουν τον κύριο φάκελο στο Drive (DriveFS) και να μην κάνουν κλικ στην επιλογή “Αποσύνδεση λογαριασμού”.
Παρά την επίσημη ειδοποίηση, η εμφάνιση των προβλημάτων εξακολουθεί να μην είναι σαφής. Ενώ ορισμένοι χρήστες αντιμετωπίζουν το πρόβλημα σε έναν υπολογιστή, άλλοι δεν το έχουν αντιμετωπίσει, πιθανόν επειδή χρησιμοποιούν το Drive σε τηλέφωνο Android ή άλλη κινητή συσκευή.
Πηγή: androidcentral.com